logo
 Pokrewne IndeksBurroughs Edgar Rice Tarzan 08 Tarzan w dzungliAlan Dean Foster [Flinx 08] Flinx's Folly (v5.0) (pdf)099. Marshall Paula Ich czworo (Tajemnice Opactwa Steepwood 08)McCaffrey Anne Jezdzcy Smokow 08 Opowiesci NerilkiGlen Cook Garrett 08 Petty Pewter GodsLinda Farstein AC 08 Death DanceĹťelazny Roger Amber 08 Znak ChaosuDaley Brian Gwiezdne Wojny Przygody Hana Solo 03 Han Solo i utracona fortunaTinsley_Nina_Letnia_przygoda_RPP020Doyle A.C. Wspomnienia i przygody
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apo.htw.pl



  • [ Pobierz całość w formacie PDF ]

    - konieczność posiadania dokładnej
    - umo\liwia szybki pomiar efektów listy teleadresowej,
    skuteczności poprzez dokonywanie
    - ograniczony krąg osób do których
    zakupów,
    dociera reklama,
    - bezpośredni kontakt z potencjalnym
    - traktowana przez odbiorców jako
    klientem,
    zbędna.
    - odruchowe odbieranie telefonu sprzyja
    nawiązaniu kontaktu,
    - mo\liwość przeprowadzenia badań.
    a) publikacje luzne.
    b) telemarketing.
    c) prasa codzienna.
    d) telewizja.
    15. Sprzedawca umieszczając obok siebie na sprzęcie ekspozycyjnym obuwie i środki do
    czyszczenia i konserwacji obuwia kierował się zasadą
    a) substytucyjności towarów.
    b) łatwej dostępności.
    c) komplementarności towarów.
    d) kolejności dostaw towarów.
    16. Strategia dystrybucji polegająca na umieszczeniu towarów bądz usług w jak największej
    liczbie jednostek sprzeda\y, charakterystyczna dla sprzeda\y artykułów powszechnego
    i częstego zakupu to
    a) strategia dystrybucji intensywnej.
    b) strategia dystrybucji selektywnej.
    c) strategia dystrybucji wyłącznej.
    d) strategia dystrybucji ekskluzywnej.
     Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    41
    17. Który z ni\ej wymienionych elementów określany jest mianem komunikacji
    marketingowej
    a) marketing.
    b) promocja.
    c) dystrybucja.
    d) publicity.
    18. Spot reklamowy to
    a) film reklamowy.
    b) piosenka reklamowa.
    c) plakat reklamowy.
    d) ogłoszenie nietypowe.
    19. Fasada, okno wystawowe, szyld, wejście do placówki to elementy
    a) podnoszące poziom usług handlowych.
    b) tworzące zewnętrzny wizerunek placówki handlowej
    c) wspomagające program lojalnościowy.
    d) kształtujące  politykę sympatii .
    20. Kompozycja mo\e dotyczyć
    b) powierzchni i przestrzeni.
    c) powierzchni.
    d) przestrzeni.
    e) otoczenia stoiska.
     Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    42
    KARTA ODPOWIEDZI
    Imię i nazwisko ............................................................................................................................
    Przygotowanie kampanii reklamowej
    Zakreśl poprawną odpowiedz.
    Nr
    Odpowiedz Punkty
    zadania
    1. a b c d
    2. a b c d
    3. a b c d
    4. a b c d
    5. a b c d
    6. a b c d
    7. a b c d
    8. a b c d
    9. a b c d
    10. a b c d
    11. a b c d
    12. a b c d
    13. a b c d
    14. a b c d
    15. a b c d
    16. a b c d
    17. a b c d
    18. a b c d
    19. a b c d
    20. a b c d
    Razem:
     Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    43
    6. LITERATURA
    1. Altkom J.: Strategia marki. PWE, Warszawa 1999
    2. Altkom J.: Wizualizacja firmy. Instytut Marketingu, Kraków 1999
    3. Altkorn J (red.),: Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1992
    4. Benedikt A.: Reklama jako proces komunikacji. Wydawnictwo Astrum Wrocław 2004
    5. Budzyński W.: Reklama  techniki skutecznej perswazji. Poltex, Warszawa 2001
    6. Caples J.: Skuteczna reklama. Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 2000
    7. Doman D., Dennison D., Doman M.: Badania marketingowe w małej firmie. Helion,
    Gliwice 2005
    8. Hague P., Hague N., Morgan C.A.: Badania marketingowe w praktyce. Helion, Gliwice 2005
    9. Hales C. F.: Opakowanie jako instrument marketingu. Polskie Wydawnictwo
    Ekonomiczne, Warszawa 1999
    10. Kleppner O.: Reklama. Wydawnictwo FELBERG SJA Warszawa 2000
    11. Kotler P.: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa 2002
    12. Kotler P.: Marketing i analiza. Planowanie. Wdra\anie. Kontrola. Wydawnictwo
    Gebethner i spółka. Warszawa 1994
    13. Mazurek-Aopacińskiej K  praca zb.: Badania marketingowe. Podstawowe metody
    i obszary zastosowań, Wydawnictwo AE, Wrocław 1997
    14. Nowacka A.: Podstawy Marketingu. Wydawnictwo DIFIN Warszawa 2004
    15. Nowacki Robert: Podręcznik reklama, Difin, Warszawa 2005
    16. Seitel Fraser P. Public Relations w praktyce. Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 2003
    17. Sztucki T.: Marketing sposób myślenia system działania. Agencja Wydawnicza Placet,
    Warszawa 1992
    18. Sztucki T.: Promocja reklama aktywizacja sprzeda\y. Agencja Wydawnicza Placet,
    Warszawa 1997
    19. Zliwińska K.: Marketingowe instrumenty komunikowania się firmy z rynkiem-wybrane
    problemy, Wydawnictwo Zląskiej Wy\szej Szkoły Zarządzania, Katowice 1999
    20. Przydatek E., Przydatek J., Promocja. WsiP, Warszawa 1999
    21. White R.: Reklama, czyli co to jest i jak się ją robi. Business Press Sp. z o. o., Warszawa 1993
    22. Wiśniewski A.: Dąbrowski A.: wiczenia z marketingu. WSiP, Warszawa 1998
    23. Wiśniewski A.: Marketing. WSiP, Warszawa 1995
    Czasopisma:
    24.  Modern Marketing 2000, Jędrkowiak, Jak nie sprzedawać w Internecie nr 2,
    25.  Marketing i rynek 2005 nr 4 Jeran A. Funkcja opakowania
     Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
    44 [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aureola.keep.pl