logo
 Pokrewne Indeks1.Piekara_Jacek_ _Sluga_BozyMorgan Sarah Na krawć™ziHarper_Madeline_Milosny_zew_T030Diana Palmer A jednak śÂ›lub!Cienie 03 Pozzessere Heather Graham Tajemnice zamku FairhavenNa jednć… kartć™ Barbour Anne(1)Cabot Meg AmazonkaWells Angela Romans po DuśÂ„skuBarret_William_E_ _Czarnoksieznik_scrMoscone Felice PrzypowieśÂ›ci z kośÂ„ca wieku
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • apo.htw.pl



  • [ Pobierz całość w formacie PDF ]

    Procedura pracy:
    Czy pamiętacie historię o Janie Zaborowskim i jego problemach? (patrz ćw. 1.  Pat personalny
    w gminie Przykładowo . Studium przypadku).
    1. Czy możesz określić jakie błędy popełniono w zakresie szkoleń w gminie Przykładowo?
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    2. Co można zrobić by to zmienić?
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    3. Pracując w zespole
    opracuj procedurę i zasady kierowania na szkolenia. Mogą być one ujęte w punktach.
    Powinny być na tyle czytelne, by nie budziły wątpliwości. Sprawdz po opracowaniu,
    czy rozwiązałyby one sytuację w Przykładowie. Efekty pracy przedstaw na folii.
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    .............................................................................................................................................................
    57
    Program Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Jacek Kowalski
    przygotujcie folię z kluczowymi informacjami o niniejszym rozdziale.
    Będziecie mieli około 5 minut na prezentację efektów swojej pracy na forum grupy.
    6.7. Podsumowanie
    Zapamiętaj!
    W tym materiale prześledziliśmy cały proces realizacji projektu szkoleniowego od
    fazy projektowania po ewaluację.
    Po zajęciach powinieneś:
    umieć formułować cele szkoleń używając prostego schematu SMART;
    wiedzieć, jakie są zródła informacji o potrzebach szkoleniowych i jaki wpływ na
    ostateczny kształt programu mają działania podejmowane w ramach analizy
    potrzeb szkoleniowych;
    znać standard dobrego programu szkoleniowego i wiedzieć, że jego podstawę sta-
    nowi sprofilowane na potrzeby klienta, stosowanie aktywnych metod i umiejscowie-
    nie w szerszym kontekście polityki organizacji;
    pamiętać, że ocena jest integralną częścią każdego programu i jej założenia powin-
    ny być ujęte już w fazie projektowania szkolenia;
    Pamiętać, że szkolenia nie mogą stanowić wyłącznie nagrody, ale też nie mogą być
    dostępne wyłącznie dla pracowników nie spełniających wymagań. Taka sytuacja
    demotywuje pracowników dobrych.
    Dokumenty
    Niezbędnym minimum, jakie warto posiadać w gminie są:
    zasady kierowania na szkolenia;
    zasady gromadzenia danych o potrzebach szkoleniowych;
    prosta ankieta służąca do oceny szkolenia, którą pracownik powinien wypełniać po
    powrocie do pracy.
    58
    Program Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Zarządzanie zasobami ludzkimi
    7. PODSUMOWANIE  PROJEKT ZASOBY
    7. PODSUMOWANIE  PROJEKT ZASOBY
    Zgodnie z tym, co starałem się przekazać w trakcie naszego spotkania, chciałbym, by nasze pod- [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aureola.keep.pl